sunshine

Goede doelen 2019

Hengelaarsvereniging ONI

goede doel 2019
Klik hier of op de poster voor een grotere afbeelding.

Stichting Shaki ondersteunt de jeugd van hengelaarsvereniging ONI uit Terneuzen. Voor het vliegvissen in de Ardennen, heeft Shaki voor de benodigde vishengels gezorgd.

Atletiekvereniging Scheldesport

goede doel 2019 2
Klik hier of op de poster voor een grotere afbeelding.

Stichting Shaki heeft op 8 mei 2019 de VB-Atleten van Atletiekvereniging Scheldesport een gepersonaliseerd trainingspak geschonken. De VB-Atleten zijn door dit nieuwe tenue goed herkenbaar als ze deelnemen aan wedstrijden in binnen- en buitenland.

De keuze van Stichting SHAKI voor de VB-Atleten binnen Atletiekvereniging Scheldesport is vooral ingegeven door het feit dat sport en beweging voor deze groep van groot belang is. Samen sporten is niet voor iedereen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking vanzelfsprekend. Binnen Atletiekvereniging Scheldesport vormen de VB-Atleten een aparte groep maar behoren ze als vanzelfsprekend tot de vereniging. Bij avondbaanwedstrijden of de clubkampioenschappen draaien ze gewoon mee met alle andere atleten.

Voorafgaand aan de woensdagtraining werden de atleten verrast met hun nieuwe kleding en werden er volop foto’s gemaakt van het nieuwe pak . Namens Stichting SHAKI werden de trainingspakken overhandigd aan trainster Karmen waarbij de atleten het amper konden geloven dat ze die mooie trainingspakken mochten houden. Met een tevreden gevoel en bergen enthousiasme werd aan de training begonnen.